dimarts, 3 de gener del 2012

Milford Sound

Després de visitar la part situada a l'extrem més sud del país, va tocar fer cap a Milford Sound. Aquí ja hi havia estat amb la Laura, però vaig quedar tant marevallada que he repetit. Impressionant. Ho vaig veure quan era hivern i nevat i ho he vist sent estiu, amb algunes parts amb neus perpètues.

Els fiords són una de les parts més espectaculars de Nova Zelanda. Simplement espectacular. Arran de mar i muntanyes que s'eleven més de 2000 metres. Degut a la seva inaccessibilitat va ser una de les últimes parts a ser descobertes pels europeus.

La nit la vem passar a Gun's Camp. Un lloc remot situat al mig del no res al bell mig del Parc Natural de "Fiorland". Allà s'hi pot acampar, o bé llogar un llit en una de les barraques tipus refugis. L'electricitat que hi ha és produïda per un generador. Hi ha dutxes d'aigua calenta gràcies a una caldera de llenya. I a les 10 del vespre, s'apaguen els llums i a gaudir de la nit a la vora del foc a l'aire lliure o bé dins de les barraques.

Per cert, mentre tornava de Milford Sound, en una de les parades per fer fotos vaig veure una furgoneta amb una estelada. Em va faltar temps per anar-hi i saludar-los. Doncs va resultar que era la Gisela, una coneguda de la meva amiga Alba de Mallorca que es va posar en contacte amb mi abans de venir a l'altra punta del món. Ella va estar un temps a Auckland però no vem tenir l'ocasió de conèixer-nos en persona. Doncs finalment ho hem fet per casualitat. I aquest matí ens hem tornat a trobar. Han acampat no gaire lluny d'on nosaltres hem passat la nit.

I avui hem fet ruta de nou cap a Queenstown. Els propers dies seran pujant cap al nord fins a Picton. Passaré una nit a cada lloc: Mount Cook, Rangitata, Kaikorua i Picton. I després a pensar com continuaré la ruta.









2 comentaris:

Albeta ha dit...

L'Alba de Mallorca sóc jo!! Ueee!! jeje que petit és el món, eh?! estic contenta que us hagueu trobat a l'altra punta del món i que el nexe comú hagi estat jo... quin orgull! ^^

Nena, quina xulada de fotos! Quin paisatge més impressionant, t'he de dir que de totes les fotos que he vist em quedo amb aquestes, simplement ESPECTACULAR! Les fotos han quedat precioses i segur que no li fan la suficient justícia, estic flipada! Jo vull venirrrrrr! I quedar-me a viure-hi jajajajaja

Petonets preciosaaa

Alba ha dit...

jajajaja
doncs reina, agafa un avió que aquí hi falta gent!!!