dijous, 16 de juny del 2011

Sky Tower

Doncs avui ha tocat una visita a la torre més alta d'Auckland: l'Sky Tower. Simplement és impressionant. L'entrada val $18, però les vistes són espectaculars, sobretot per fer-se una idea de com és la ciutat: immensa i moltes illes properes. Avui em valdré d'allò que diuen que "val més una imatge que mil paraules". Mireu les fotos.
Només d'arribar hem agafat l'ascensor i amb un obrir i tancar d'ulls hem sigut a 186 m d'alçada, oi que fàcil? La veritat és que només la velocitat ja és com una atracció, de les millors d'una fira! Doncs en arribar a l'observatori principal, hem tingut espectacle: gent que feia "Sky jumping", això vol dir que es tiren de la torre fins al terra i queden fets truita! jejeje ;) ÉS BROMAAAA!!! Porten un mono de color blau, van lligats amb un arnest de seguretat i hi ha dues cordes que els fan de guia perquè no s'estabellin contra la torre. Crec que la velocitat a la que viatgen deu provocar una sensació molt... no sabria com dir-ho..., "acullunant"?? bé, no se m'acut res millor. Després de la interminable sessió fotogràfica i de fer una mica el capullo, ha sigut el torn de la segona part de l'ascenció: la part més alta fins on es pot arribar, situada a 220 metres (crec que són uns 60 pisos). La torre encara és més alta. Mentre erem allà ha coneçat a fosquejar, de manera que hem decidit de quedar-nos fins que fos de nit i poder tenir fotos de la city de dia i de nit.
En aquesta torre també s'hi pot fer el que en diuen "Sky Walking" que vol dir que et posen un mono taronja et lliguen i et deixen anar a córrer una estona per allà a les altures. Ara, no tinc ni idea del què val, i tampoc no sé si vull saber-ho, la veritat...
I au ja hem tingut el dia passat!

4 comentaris:

Albeta ha dit...

Ara feia un dia o dos que no comentava res... i avui m'he posat al dia... es que tenia comentaris a totes les fotos! jajaja (i això que m'he controlat, eh?)

El millor: tu amb l'estelada! :D i per suposat els twainesos (o el que siguin) amb ella...

Dona, no cal gastar-se els diners per què et posin amb una corda a no sé quants metres d'altura, no??? estalvia... :p

Per cert, en una foto hi ha algú que fa cara de català (o si m'apures d'"espanyol" però em decanto per català!)

Petonetssssssssss

Alba ha dit...

Ei per mi no et tallis! m'encata que em facis comentaris, que sinó la gent és vergonyosa i si ningú comença sembla que costa! i la veritat és que he trobat a faltar els teus comentaris "estimulants" jejeje
De quina foto parles? Perquè sí tens raó en una cosa, en una foto hi ha un català, i d'espanyols no n'he conegut cap fins al moment.
Ah, i Visca Catalunyaa!!!

Laura ha dit...

Ei! molt bones les fotos! Simplement genials, com ho diuen allò... Hi ha coses que no es paguen amb diners!

Increïble veure els Coreans o el que siguin amb l'estelada!! No té preu

Per cert, m'hi portaràs quan vingui?

Albeta ha dit...

Quan la Laura vingui a veure't podeu penjar-vos des d'aquella torre.... :s

Ahh! i acabo de descobrir que sóc molt bona reconeixent a gent a les fotos! juas juassss ;)