dilluns, 31 d’octubre del 2011

Últimes 5 setmanes a LSI

LSI (Language Studies International) és la meva escola. I contant aquesta aquesta, si els meus càlculs no han fallen, em queden tan sols 5 setmanes més d'estudi. Aquesta és la meva 23ena setmana a Nova Zelanda. Sembla mentida com ha passat el temps!!!

El dia 1 comença una part de l'exàmen del CAE, i crec que l'última part és el dia 7. Quins nervis...

El dia 9 de desembre serà segur el meu últim dia com a estudiant. Després d'això, faré un últim viatge per explorar les parts del país que no vaig tenir temps amb la Laura. I després, al gener, tocarà desfer camí i tornar en terres catalanes. Posant punt i final en aquest somni tant marevellós que estic visquent.

Per cert, avui he anat a sopar amb la Tomoko i més tard ha vingut la Jihye a casa i totes tres l'hem fet petar una estona. Ara toca esperar la meva companya de pis que s'ha deixat les claus a casa i ha sortit de festa. Així que quan em truqui hauré de baixar a "recollir-la", m'encanta el sistema de funcionament d'aquest edifici!! Ningú pot pujar amb l'ascensor si no és amb la clau!!! Vaia merda!! em faig un fart de fer viatges amunt i avall!!

Ah! i l'anècdota del dia, els veïns teninen música, segurament estaven celebrant Halloween. La sentiem molt fluixa i segurament amb la tele encesa ni ens n'haguessim enterat. Doncs el guàrdia de seguretat els ha cridat l'atenció, fi de la festa. Com el dissabte passat a casa de la Sue i el Marc a quarts de 5 de la matinada, amb la diferència que avui no eren ni les 10 del vespre.

I un úlim comentari, desde que Europa s'ha canviat l'hora, la diferència horària són ni més ni menys que 12 hores!!!

2 comentaris:

Albeta ha dit...

SOOOOOOORTTTTTTTTTTTTTTT!

Alba ha dit...

Moltes gràcies preciosaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!