dimecres, 20 de juliol del 2011

A mitja setmana

Curiosament avui, a l'hora de dinar era jo la que estava afamada. I tothom s'ha quedat: com?? t'has quedat amb ganaaa?!?! Doncs au, té menja. I he començat a picar d'uns i altres. Fins i tot la Nala, que té dos estómacs, s'ha quedat sorpresa.

Avui, després de classe m'he trobat el Marc, el noi català que va a la mateixa escola, els faltava gent per anar a esquiar aquest cap de setmana i dit i fet. Per altra banda hem mantingut una conversa en català i redeus com em costava parlar, se m'ha fet tant estrany! Em notava un accent molt forçat... Total que potser el pis que em pensava anar a viure potser no hi podré anar, ja veurem. Quan sàpiga el final de la història ja l'escriuré.

Després ens hem trobat amb la Tomoko i la Nala ens ha ensenyat a jugar a les cartes coreanes, bé només he mirat perquè és força complicat, però espero que més endavant n'aprengui i la guanyi!!

Ah! i els test que he fet aquesta setmana de prova per veure si tinc possibilitats de fer alguna cosa interessant, un 70% (escrit, gramatica, lectura). Insuficient del tot, he d'estudiar més. Crec que ara començo a entendre perquè les meves neurones estaven en vaga. Avui tinc un altre test per fer i llavors provaré el del nivell superior per veure la diferència. Però divendres m'he de decidir... I divendres el test setmanal...

3 comentaris:

Eli Font ha dit...
L'autor ha eliminat aquest comentari.
Eli Font ha dit...

Hola bonica!

Avui he fet una llegida a tots els comentaris que tenia endarrerits. Veig que les coses van bé. M'alegro que hagis trobat una colla on et sentis agust. Crec que és molt important sentir-se ben acollit.

També estic molt contenta que escampis arreu d'on ets: la cuina, les tradicions, la llengua, les olors i els colors de la nostra terra.... Els origens no es poden oblidar!

Espero que vagi molt bé l'esquiada!

T'anem seguin.

Alba ha dit...

Eli!!
Quina il·lusió que m'escriguis!!!
Doncs ja veus aquí intento disfrutar al màxim i a la vegada culturitzar-me.
La gent és oberta, tothom és amic de tothom, és impressionant.
Gràcies pel comentari!