dimecres, 27 de juliol del 2011

Sopar anul·lat

Avui ha sigut un dia de fred normal, no com dilluns que feia molt més fred a Auckland que no pas en tot el cap de setmana d'esquí.

A la meva classe ara hi ha dues russes i una brasilera, així que enming de tant coreà i nipons ja no em sento tant blanca...

Avui amb la Maria (Russa) i la Semi (coreana) amb les respectives parelles haviem d'anar a un restaurant tailandès (menjar molt picant) a sopar. Vaig acceptar amb la condició que pugués menjar alguna cosa que no fós picant. Malauradament el xicot de la Maria s'ha posat malalt i ho hem anul·lat.

Avui he anat a una agència de viatges a demanar informació per viatjar per NZ i tenen coses prou interessants, però cap que s'adapti al meu plan.

M'estic trencant les banyes per planejar-ho míniment. De moment el que tinc clar és que dormirem 2 nits a Auckland i després d'albergs (aquí en diuen Backpackers o Hostels). Llogarem un cotxe fins a Wellignton. Creurem amb ferri i un cop a l'illa sud intentarem fer un mini-creuer per veure balenes i dofins. Llàstima que tot valgui calers!

El tema del pis, la Nala ha trobat una habitació en un pis amb només coreanes. El pis està situat en un hotel i té alguns serveis inclosos, la qual cosa no està malament, el problema és que demanen una morterada de fiança. Jo hauré de buscar mentre estigui de vacancetes.

Per altra banda, aquesta setmana vaig parlar amb la directora de l'escola sobre fer l'exàmen del CAE (Cambridge Advance Exam). Em va dir que era possible fer-lo però que hauria de treballar de valent si el volia passar. Em va "donar" (ja el vaig pagar al seu dia) un llibre de gramàtica i vocabulari específic el FCE (First Certificate Exam), que són els meus deures per aquestes tres setmanes i les següents. Em va recomanar fer els dos exàmens, així en cas de suspendre el CAE, com a mínim tindria aprovat i amb bona nota el FCE. La pega, és el preu: cada exàmen val uns 180€.

1 comentari:

Albeta ha dit...

Està clar que en aquesta vida sense calers no es fa res... On estem arribant...

Que guaiii! Un creuer per veure balenes i dofins... Crec que fins ara això supera d'enveja qualsevol cosa q hagis fet fins ara en terres kiwinianes... Jo vull!!!!!!! No cal que et digui el què... FOTOOOSSSS!

Per cert, podries portar-me alguna postaleta que en faig col·lecció :p

Ale noia, a estudiar de valent! pensa que si ho fas només hauràs de pagar un cop cada examen... o sigui que no t'adormissss!

Petonets!!