divendres, 25 de novembre del 2011

Misteris

Sovint em pregunto què passa a la cuina de casa meva que desapareixen les coses misteriosament. Partim de la base que al pis tenim 4 gots, 4 ganivets que no tallen, 4 ganivets per la carn, 5 forquilles, 2 copes, 3 tasses etc.

Com pot ser que un dia hi hagin només 2 forquilles (entre netes i/o brutes), el dia següent tant sols una. I al cap d'un parell de dies n'hi 3. La setmana següent n'hi tornen haver 5.

Com pot ser que si teniem 3 copes, ara n'hi hagi 5? però misteriosament també apareixen i desaparèixen.  Igual amb els ganivets, del total de 8 avuiu tan sols n'hi havien 2 de bruts i un de net. El misteri és el mateix, aparicions i desaparicions.

Avui per exemple ha passat amb els gots i tasses. Tant sols 2 gots bruts i una tassa. On cullons són la resta? Bé, és un misteri que la ciència espera resoldre algún dia. Jo només espero que aquest dia sigui ben aviat.

El més curiós del cas, preneu-ne nota si sou científics interessats en el tema, és que quan pregunto a qualsevol companya de pis sap alguna cosa de les misterioses desaparicions, la resposta, òbviament, és "ni idea". I aquí ve el millor del cas. El dia següent apareix gairebé la meitat dels utensilis. I l'altre meitat apareixen quan faig la mateixa pregunta a alguna altra companya de pis.

És curiós com passen aquestes coses. Ben curiós, i em té ben intrigada...

Per cert, aquest cap de setmana me'n vaig  Waiheke Islands, així que no espereu  cap post demà. Diumenge dependrà del meu estat anímic!!