dimarts, 29 de novembre del 2011

Víctima

Fa temps que penso que algun dia hauria d'escriure sobre els meus professor de l'escola i comentar alguna cosa que passa a classe. I la veritat és que encara no he trobat el moment. Fins avui. Ara que estic a la meva última setmana abans de l'exàmen.

Bàsicament he tingut 4 professors més alguns subtituts puntuals. Aquests han estat: la Susan la meva primera setmana a LSI; la Fiona va ser la meva professora de la tarda fins que vaig començar el curs del CAE (ensenya IELTS, un altre exàmen); el Brad, el professor dels matins des de la segona setmana fins que vaig començar a estudiar per l'exàmen del CAE, durant les últimes 12 setmanes intensiu amb el Gabriel.

De la Susan no en puc dir gran cosa, no en recordo massa res. La Fiona és una gran amant dels pastissos de xocolata i del bon menjar en general, el Brad és un dels professors que organitza fins les classes com mai havia vist, molt metòdic, no falla gairebé mai al pub els divendres. El Gabriel, li agrada xerrar dels seus viatges i de la seva vida i és bromista, però a mi em va costar acostumar-me a la seva manera tant desestructurada de fer les classes venint de la classe del Brad.

Ara la pregunta que és: I perquè el títol d'avui és "Víctima"? Doncs bé, entre moltes altres aficions el Gabriel li agrada fotocopiar la redacció d'alguna víctima potencial, repartir-la per tota la classe i ens la fa corregir. Les primers setmanes, les seves víctimes van ser el Marc i el Tobías. Més tard va tocar el torn de la Marie i ella va portar una ratxa de setmanes. La Henny i la Carla també van llepar. Jo en vistes de com anava la cosa, sempre entregava les redaccions un pèl tard, per si de cas, i fins al dia d'avui havia funcionat. Però avui se m'ha acabat la bona ratxa. He estat la seva nova víctima en la última setmana de curs.

A part d'això, el dia d'avui s'ha destacat per una visita a Quarter Wyneyards per veure on s'havia estavellat un helicòpter dies enrere quan intentava col·locar un arbre de Nadal. La veritat és que encara no he entès com no se'ls va acudir fer servir una grua, hagués estat més fàcil.


Harbor Bridge




Arbre de Nadal. Aquí és el lloc dels fets, on un helicòpter es va estavellar