divendres, 4 de novembre del 2011

Tecnologia punta és tecnologia i punt


No és cap novetat que per n-èssima vegada em queixi de la tant meravellosa connexió a internet de Nova Zelanda. El què sí és nou és que des de fa més de dues setmanes estem sense internet al pis. La meva companya va contractar una nova companyia en tenir problemes amb l'anterior que ha resultat ser igual d'ineficient que la primera.

És curiós que tot i estar en un país diferent i tant llunyà, certes coses semblen ser exactament iguals.

Per altra banda, la meva càmera digital és fantàstica. Ja fa temps que el botó de disparar fa el burro. Sovint cal recordar-li que no cal que es pensi tant. Però des de que va caure a terra aquest cap de setmana que a més de pràcticament no disparar, no va el flaix.

I el meu super mega telèfon mòbil mola molt!! és dels més bàsics que mai he tingut, vaja tipus el primer que vaig tenir, trucar i enviar sms. No fa res més, però funciona de p.m.!! i el millor de tot és que és ultra resistent als intents de suïcidi dins l'aigua!!

Per no parlar del netbook que no em deixa skypejar amb tranquil·litat o del reproductor mp3 que es para quan vol.

Bé, qui vol tecnologia quan per viure només necessites menjar i dormir??