diumenge, 13 de novembre del 2011

Part time job, so what?

Ahir divendres, va ser un dia magnífic, de gairebé estiu: sol, caloreta, no massa vent etc. Vaja com pocs cops passa.

La veritat és que la gent no para de sorprende'm al dir-me els possible motius pels quals m'he tenyit. Entre les que recordo, la que s'endu el merit a la més original és "per semblar més intel·ligent i passar l'exàmen del CAE". La resta us faria una llista, el problema és que no ho les recordo...

Per altra banda, avui després de dormir la mona, amb la Sue (Corea) hem anat de compres a Dressmart. És un gran outlet on realment es poden trobar gangues! Però hi ha moltes marques bones i tot i estar rebaixat i molt algunes coses continuen sent cares. Però bé, no em puc queixar per poc més de $30 (uns 18€) m'he comprat 3 samarretes i uns shorts. La pega ha estat que el dia ha passat volant i no hem tingut temps de visitar ni la meitat de les botigues! I és que no entenc, ni mai entendré, com aquí les botigues poden tancar a les 5 de la tarda sent dissabte!!! per favor, on s'és vist això???!!!!

El millor de tot ha estat no ens hem enterat que ha plogut fins que hem sortit al carrer de nou. La Sue, a l'anada amb el bus, ha dormit a la meva espatlla i a la tornada m'ha fet un massatge a les mans! Osti tu, no sabia que això pogues ser tant relaxant!!!

I a la tarda, després de descansar una estona, he fet dues coques de iogurt, una normal i l'altre de xocolata. El motiu? Doncs avui era l'aniversari del Tobias, 19 anyets. La pega és que el segon, tot i ser molt bò, ha quedat destrossat i no sé perquè...

I avui també ha sigut l'últim dia per la JiHye a Auckland. El DongHoo, un altre company de classe, va acabar les classes ahir i ara està viatjant durant una setmana abans de tornar a Corea.

I per acabar una curiositat. El meu nom si es pronuncia així tal com sona, en coreà vol dir "treball a temps parcial".