dilluns, 14 de novembre del 2011

Un diumenge com diumenge

Després de la despedida de la JiHye, vaig arribar a casa i vaig llegir la carta que em va escriure. Em viag emocionar. En general les coranes, són expertes en escriure cartes i postals que toquen la fibra. I també em renya per dir masses paraulotes. Espero que algun dia ens poguem tonar a veure!

Avui, ha sigut un diumenge de gos. M'he llevat tard, sense masses ganes de fer res. Però finalment he decidit anar a donar una volta. I el lloc escollit ha estat Ponsonby, un dels barris més propers al centre.

Com que quan ho he decidit ja era migdia, he dinat allà. El lloc, un KFC. I perquè? Doncs bàsicament no havia entrat mai a cap abans. Així que m'he dit: perquè no menjar poc sa per un dia?? I la veritat és que el pollastre fregit, a part de no ser gustós i no valer res, semblava bullit.

He continuat la meva volta pel barri. Cases i botigues i edificis curiosos. De tornada, he passat per davant del New World (Supermercat) i he fet una parada per comprar 2 tonteries. Així que al cap d'unes 3 o 4 hores ja tornava a ser a casa i en plena forma per estudiar una miqueta!!

Al pis les coses estan canviant. La Tami (Brasil) marxa el dia 6 de desembre, jo el 10. L'Alisia (UK), malgrat treballar no pot cobrar perquè no té l'IR (número de la seguretat social), la qual cosa implica que no pot permetre's pagar el lloguer així que s'està plantejant deixar el pis.