dilluns, 5 de setembre del 2011

3 mesos exactes

Doncs el dijous de la setmana passada va fer ni més ni menys que tres mesos que vaig arribar aquí. Sembla que mentida que hagin passat ja tres mesos... Ara estic encarrilant la recta final de la meva estada. El meu objectiu és fer l'exàmen del CAE i el curs comença el dia 19 de setembre. Són 12 setmanes exactes.

El meu cap se setmana ha estat molt emocionant! El dissabte vaig anar a la plaça Aotea, al cor de la ciutat, per veure el show de benvinguda dels All Blacks al mundial de rugbi. I és que per a cada equip que ho ha volgut els han montat una mena de cerimònia de benvinguda. Els EUA, es veu que van negar a que els Maoris els portessin en canoa, cadascú que pensi el que vulgui... Vaig estar gairebé a primera fila de tot. La llàstima és que no vem poder aconseguir cap autògraf dels jugadors, si bé la Tomoko va aconseguir dues firmes de l'equip tècnic, que per cert, ni ella ni jo no tenim la més remota idea de qui són.

A part d'això, veure pelis que em posen els pèls de punta darrere de la caputxa del jersei o bé del coixí ja sembla un habitual en mi. L'última gran experiència, a questa tarda a casa dels japonesos Risa i Masa, on després d'haver-los fet pilotilles per sopar, hem mirat una peli de "por?", bé per mi sí. "Hide and seek". No faré comentaris al respecte...

3 comentaris:

Albeta ha dit...

Mira! Quan l'altre dia li vaig explicar al Damià aquella conversa de la selecció espanyola de rugby em va interrompre tot emocionat dient: "uala, veuràs els All Black! La millor selecció de rugby, quina passada!" i jo: ahhhh!. Doncs mira tu per on que avui parles d'ells! Veig que t'estàs posant al dia amb el tema rugby... Ja que estaves a primera fila, eren wapos?? o són "alts, grossos i talosos?".

Aixxx! Fa tres mesos que vas marxar! Tu dius que sembla mentida que hagin passat ja 3 mesos, doncs noia, a mi em fa l'efecte que fa molt més que vas marxar!!! Com es nota que tu estàs allà i jo aquí... :P Et trobo molt a faltarrrrrrrrrr!!!!!

Doncs res, segueix mirant pelis de por i si n'hi ha alguna que valgui la pena doncs me la recomanes, això sí, si pot ser cap d'aquestes d'exorcismes que no m'agraden...

Un petonettttttttttt gegantt!!!

Alba ha dit...

Els All Blacks hi ha de tot, alts i baixos, pero estan massissos.

Jo no saps com et trobo a faltar...

Tema pelis de por, el problema es que no les puc veure senceres... jajaja avui he tingut malsons.... brrrrr aixi que dubto molt que te'n pugui recomanar cap :)

Laura ha dit...

Ei mossa! Ahir li vaig explicar a un de la feina, que li agrada molt el Rugby, que vam anar a veure els All Blacks.

I em va dir a on els has vist, a França? I jo: no a NZ. Li vaig fer molta i molta enveja, fins i tot em va dir cabrona de l'enveja que li vaig fer!!! És molt divertit que la gent tingui aquesta enveja que tanta ràbia et fa parlar-ne.... ;D

Bé noia, ara ja entenc perquè a estones se'm regira l'estòmac i estic intranquila... ;P És broma! Aix! que no és bo mirar tantes pelis de por!

Us trobo a faltar a tu i a la Tomoko!

Cuideu-vos molt totes dues!!

Laura