divendres, 30 de setembre del 2011

Pupurri


Ara que ja estic a punt de completar la segona setmana del curs del CAE, ja puc fer un resum de la impressió que tinc de la classe. El Gabriel, el professor és una cotorra, això sí en general les explicacions són molt útils tot i que sovint poden confondre (allò de volta que voltaràs). Aviat aprendré a escoltar els seus monòlegs més de cinc minuts seguits sense que em comenci a entrar nyonya.

Per altra banda, aprofito per parlar dels àpats suculents d'aquesta setmana. Amanida de pasta (gentilesa de la JiHye i del Marc), patates a l'estil “Tomoko”, pollastre rostit, crema catalana, crepes de maduixes amb nata i xocolata. I fins al moment això és el més interessant que he menjat fins a data d'avui.

La japonesa que tenia per companya d'habitació desde feia ja molts dies crec que unes dues setmanes o així i avui ha marxat. Abans però ens ha regalat a les altres xocolata, que per cert m'ha faltat temps per cruspir-me, brutal.

Les nits continuen sent mogudes i entretingudes. Sobretot dormint amb la finestra enganxada a l'orella i amb vidre senzill. Si tot va bé d'aquí a no molt canviarà la situació, que ja en tinc ganes! Més que res, una dormideta sense CAP destorb és el que més desitjo en aquests moments.

La meva setmana fins avui dijous també ha estat marcada per una altra tema. I és que el dilluns amb la Maria vem anar córrer per primer dia (i últim fins al moment). Les conseqüències desastroses. Butllofes als peus i dolors... En fi, la setmana vinent, recuprades del primer intent, hi tornarem!

4 comentaris:

Dolo ha dit...

Ai ai ai ... no em vull posar on no em demanen eh, però clar que no corres i tens butllofes ... si només fas que menjar!
A tots els escrits parles de teca, i no et pensis, a mi ja em va bé ja, perquè et llegeixo just abans de dinar, i així quedo tipa (i estalvio calers!) hehehehehe
Una abraçada a la catalana des d'Osona.

Albeta ha dit...

Ostres nena! no saps que s'ha de començar a poc a poc i no escalivar-te el primer dia??? A poc a poc i amb bona lletra q diuen! aixx! Ara segur que no hi tornareu...

Ale, segueix jalant que quan tornis per Nadal et passaràs totes les festes de règim... ;)

Petonetss i cuida't!

Alba ha dit...

Dolo, tens molta raó!! Només parlo de menjar, però és que aquí bé he d'intentar sentir-me una mica com a casa, i ja que és difícil trobar menjar com el de casa, doncs a cuinar-lo!!
I clar, el sobrepes deu ser el culpable que em surtin butllofes :P jejeeje

Alba ha dit...

Dolo, tens molta raó!! Només parlo de menjar, però és que aquí bé he d'intentar sentir-me una mica com a casa, i ja que és difícil trobar menjar com el de casa, doncs a cuinar-lo!!
I clar, el sobrepes deu ser el culpable que em surtin butllofes :P jejeeje