dimarts, 6 de setembre del 2011

El dilluns previ a l'inauguració del RWC

Avui dilluns, només d'arribar a l'escola ens comuniquen que en la reunió dels profes de la setmana passada s'havia parlat de començar i acabar les classes una hora abans. Al final començarem mitja hora abans i només tindrem mitja hora per dinar.

I a les 4 comencen els actes de la inauguració del RWC. Duren fins a les 2 de la matinada. Primer partit inclòs.

La ciutat sembla una altra. L'ambient és totalment diferent. Hi ha riuades de gent, ja des del cap de setmana. I el divendres a les 3 de la tarda ja vaig veure els primers turistes borratxos. El divendres això serà una bogeria absoluta!

Avui parlant amb la meva companya d'habitació m'he adonat de la sort que he tingut amb el tema allotjament. Actualment estic visquent en un alberg en un habitació amb 4 llits. Vaig arribar-hi amb la Laura, gairebé de casualitat. De fet no era en el que voliem anar. La qüestió és que aquí tenien l'opció de pagar per setmanes, la qual cosa surt força econòmica.  La qüestió és que la meva companya, com ha arribat ja sent setembre no li deixen pagar per setmanes, així que li surt caríssim (gairebé el doble que a mi). A mi m'han apujat el preu d'uns $20 per setmana, que tampoc és cap exageració i em continua sortint força bé de preu.

2 comentaris:

Dolo ha dit...

D'aquí Vic vindrà un grup que juguen a rugbi on jo treballo, i aprofitaran per fer una mica de turisme. Estan histèrics! hehehe
Com tens el tema pis?
Apa siau!

Laura ha dit...

Ei mossa! Ja tens raó, ja! Això de l'alberg sí que va ser una xurra increïble, si ho haguéssim volgut fer expressament no ho hauríem trobat!

Si que s'han apujat els preus! Va parir amb els kiwis de déu!!