diumenge, 11 de setembre del 2011

Inauguració del Mundial de Rugbi

El passat divendres va tenir lloc un dels esdeviniments més importants que ha tingut mai aquest país. La inauguració del Mundial de Rugbi.

Us recomano mirar l'enllaç.
http://www.nzherald.co.nz/around-the-cup/news/article.cfm?c_id=1503176&objectid=10751022

En resum, molts actes, i la majoria a peu plà, si més no els que es feien abans del partit. El resultat d'això és que només la primera fila o com a molt la segona ho podia veure. Així que farts de no veure res, vem intentar escapolir-nos entre la multitud i vem anar a un pub a mirar-ho per la tele.

Auckland feia por. Gent i més gent, cotxes plens de banderes, gent disfressada, ballant i cantat, cridant i xiulant, la gent enviant-se sms que arribaven al cap d'una hora. Sol i calor, per tant el dia va acompanyar i molt, fins i tot per massa!

Després l'acte inaugural al mateix estadi, Eden Park, i el primer partit: Nova Zelanda vs Tonga. Evidentment van guanyar els All Blacks. Però tot i saber la inferioritat de Tonga, com que res és impossible, vem fer una porra. Si Tonga hagúes guanyat, hauriem guanyat $50 per cada dòlar jugat!

Per primera vegada desde que he arribat a NZ em vaig sentir insegura quan vaig tornar a casa després del partit. Els carrers no només plens de borratxos sinó que semblava una gran deixalleria, amb vidres trencats i merda per tot arreu. La meva pregunta és com s'ho deurien fer tota la gentada que habitualment va descalça pel carrer per no tallar-se.

3 comentaris:

Albeta ha dit...

Segurament aquell dia haurien estat previsors i s'haurien posat sabates... ;)

Alba ha dit...

jajajaja vé nosé, no crec. Tampoc m'hi vaig estar tant com per comprovar-ho!

Laura ha dit...

Pel que dius Auckland ja no té res a veure amb el que jo vaig veure i sentir quan hi vaig estar amb tu fa tot just 3 setmanes?

Cuida't!!