dimecres, 17 d’agost del 2011

Esquivant el mal temps


Ahir al vespre al final vem ser 5 persones a l'alberg. Va anar arribant gent que els havia passat el mateix que a nosaltres: canvi de plans degut al mal temps. Un vespre ben entretingut amb 2 taiwanesos i un tailandès. Per sort el senyor que ens va rebre, que era un pèl estrany, no el vem veure més.

Ahir a la nit les previsions del temps eren molt i molt dolentes. Anunciaven tempestes durant la nit. Neu a partir de 100 metres en molts punts. A Wanganui, on erem, a partir de 400m. Així que vem anar al llit amb la incertesa de no saber què ens trobariem. Doncs, quan ens hem llevat, cel serè i sol espaterrant, tot i que el dia era fred. Hem parlat amb el senyor de la casa i ens ha dit que provéssim de fer la ruta cap al nord pel National Park, que era la nostra intenció d'un bon principi. No ens ha assegurat si trobaríem tota la carretera oberta o no.

Com que el cel pintava bé, a les 9 en punt ens posàvem en marxa. Sol amb alguns núvols, però molt bo. Gràcies a la neu hem pogut gaudir dels més meravellosos paratges nevats, cosa poc habitual. Ens hem sentit molt afortunades. Per arrodonir-ho totes les carreteres obertes. Així que hem decidit intentar pujar al Ruapehu, Whakapapa (on vaig anar a esquiar fa unes setmanes). A mig camí, no ens han deixat passar. Ens han dit que només estava obert la zona de “Happy Valley”, que és la de principiants i per la canalla i que només s'hi arribava amb cadenes. Doncs res, girem, fem quatre fotos i continuem la ruta.

Següent parada Taupo. Hem decidit donar la volta al llac Taupo. El més gran de Nova Zelanda. De fet el llac és el cràter d'un volcà. Impressionants vistes. I a la tarda doncs hem anat a Waitomo, on hi ha unes coves famoses pels cucs de llum a banda de ser espectaculars. Doncs demà toca aventura: anirem a fer ràfting a les coves. I després anirem a visitar l'últim gran racó que ens queda: la part nord d'Auckland.

3 comentaris:

20.Fonoll ha dit...

Sabies que Barcelona cap sis vegades dins del llac?

Graaaaaaan!

Unknown ha dit...

Ei, de tant en tant us vaig seguint. Quina enveja! Jo fa un anyet començava el meu road trip també!!
Ja heu fet bungy?? no t'ho perdis eh... a mi em va agradar tant que vaig repetir i tot.
Apali, keep enjoying!!!
kiwigrau

Alba ha dit...

Anna, doncs el bungy em moro de ganes de provar-ho però la meva germana té por a les alçades, així que hauré de buscar algú que m'hi acompanyi. I és una dels mil milions de coses que voldria fer abans de marxar que no crec tenir temps de totes, anyway, alguna cosa faré!! jeje
Marc, tu sempre tan ben informat! Doncs sabia que era molt gran i que té 400 metres de profunditat i la vora del llac està a 300 metres sobre el mar, per tant s'enfonsa 100 metres per sota el nivell del mar si els meus càlculs no em fallen.