dimarts, 23 d’agost del 2011

Segon dia després després de vacances


El segon dia després de les vacances no ha estat tant dur com ho va ser ahir. Ha sigut més relaxat i avui després de la recerca de pis n'he visitat un. Els habitants eren xinesos i a part de fer una olor estranya, que es podria classificar tranquil·lament de pudor, diguem que l'ordre i la neteja no feien pinta d'estar en la llista de coses a fer en aquell pis. El millor de tot, habitació individual.

Per altra banda avui toca fer sopar multicultural. Malauradament al final només serem la Tomoko i jo. Així que ja estem planejant repetir-ho algun dia amb més gent. Així podrem tastar plats típics de diferents països. Pendent està!

Ahir vaig tornar a tenir converses amb el meu os de la cua mentre estudiava, igual que ara. Però com que m'acusen de recordar cert personatge de ficció anomenat Gollum, no les penso escriure.

Avui la inspiració per escriure està més aviat fluixeta, però us puc explicar algunes de les conyes que tenim amb els companys de classe. Al grup de tardes, abans que marxes de vacances, érem 4 veterans: la Hristina (Macedònia), la Joanna (Taiwan), l'Onur (Turquia) i jo (Catalunya). No recordo com va començar la història, entre rialles i mil parides, però la qüestió és que molta gent es pensa que la Joanna i l'Onur són parella. Pel què sembla durant la meva absència van passar moltes coses. Bé, el pitjor de tot és que no m'ho volen explicar. Colla de mandrosos! ;-)

Aquí teniu la Joanna a la classe de la tarda. El dibuix és de la Hristina.