diumenge, 28 d’agost del 2011

Sense internet

Primer de tot, davant l'allau de queixes que he rebut per no haver publicat les respostes a l'últim escrit, perdó. No vaig tenir temps, bé una nit de dijous a divendres a les tantes de la matinada... De totes maneres les acabo de publicar a sota mateix de la història. Bona sort!

La setmana passada vaig mirar quines opcions tenia per tal de connectar-me a internet. Veient que no m'hi estaria gaire temps a l'alberg, però el suficient com per necessitar una connexió, vaig decidir pagar $50 per connectar-me (opció més econòmica a curt termini). Doncs bé, això només m'ha funcionat 3 dies. Porto gairebé 3 dies sense poder connectar-me. Aparentment sembla que a on em vaig subscriure tenen alguna mena de problema amb la pàgina inicial que fa que no em pugui connectar. Maleït sigui!!!! Bé ara toca fer una reclamació i mirar si em tornen els diners.

Només diré que a part de trobar a faltar la Laura, la meva vida aquí segueix el seu curs més o menys normal i habitual. Buscant pis infructuosament. Ara esperar aviam què passa.

Demà sopar a casa la Tomoko, només haig de pensar aviam què cuino. Si algú té alguna idea, benvinguda serà. Ah! i no si val el típic paella o fideuà.